До реалізації міжнародної іміджевої програми « Лідери ХХІ століття», прийнятої у свій час Асамблеєю ділових кіл України, долучився видавничий дім « Відомі імена», який реалізував проект « Україна – це ми. Відомі імена». На шпальтах цього видання розміщена презентація яскравих особистостей, які у сфері своєї професійної діяльності домоглися визначних результатів, описана історія діяльності відомих людей , які уособлюють в собі кращі якості громадянина і патріота. Серед них ім’я директора школи - Бабіна Олександра Миколайовича, як людини самовідданої праці і успішності.
У книзі написано : « У шкільній науковій лабораторії він разом із колегами працює над реалізацією науково-методичної програми, що передбачає використання можливостей особистісно зорієнтованого навчання для розвитку інтелектуальних та розумових здібностей учнів. Окрім цього, Олександр Миколайович активно співпрацює з фахівцями обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та відповідних кафедр інших вищих навчальних закладів, бере участь в експерименті загальнонаціонального рівня з проблеми формування критичного мислення дітей молодшого шкільного віку, докладає максимум зусиль для впровадження в педагогічну практику перспективного досвіду вчителів. Одним із об’єктивних показників ефективної роботи п.Бабіна на посаді директора можна вважати те, що стали звичними перемоги школярів Баштанської ЗОШ №1 на Всеукраїнських предметних олімпіадах та конкурсах з української мови, біології,географії,історії,трудового навчання. Це, звичайно, сприяє зростанню престижу й авторитету навчального закладу.»
Маючи на меті популяризацію практичного досвіду ефективної діяльності визначних людей України , серед яких і освітяни, організатори проекту переконують, що нарощування інтелектуального потенціалу - запорука стабільного соціально-економічного розвитку країни. Дуже приємно , що робота директора школи О.М.Бабіна по впровадженню освітніх інновацій, висвітлена у такому виданні, адже, як лідер, він завжди на крок попереду, бачить перспективу розвитку закладу, яка залежить від спроможності школи забезпечити розвиток особистості.