Субота, 20.04.2024, 06:22
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Статистика
Сегодня сайт посетило
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Поради консультантам учнівського самоврядування

ПОРАДИ КОНСУЛЬТАНТАМ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1.  Самоврядування в шкільному класі, творчому
об'єднанні — це не проблема дітей, а педагогічна проблема,
основною стратегією якої є:

  послідовне створення за допомогою органів учнівського самоврядування духовно-морального клімату взаємних стосунків;

  утвердження учнів у ролі організаторів і відповідальних за якість життя колективу;

  обговорення перспектив роботи учнівського колективу, планування та   організація життєдіяльності;

  забезпечення простору для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів на всіх етапах — від пошуку корисних справ та їх реалізації до підбиття підсумків.

2. Виховний ефект самоврядування залежить не стільки
від його форм, скільки від демократизації. Справжній
демократизм можливий за таких умов:

  активної дії такої форми демократії, як загальні збори;

  змінності лідерів учнівського самоврядування, коли всі почергово виконують функції як організаторів, так і виконавців;

  реального вибору активу будь-якого органу учнівського самоврядування на альтернативній основі;

  періодичної звітності виборного активу перед своїм колективом, широкої гласності його роботи;

  самостійного визначення учнями завдань, змісту та організаційних форм самоврядування;

  наділення учнів реальними правами та  обов'язками.

3.    Принцип дії педагога щодо учнівського самоврядування виражається формулою «Радь! Пропонуй! Показуй перспективи зростання! Зацікавлюй! Довіряй! Аналізуй! Давай можливість проявити дітям ініціативу! Але не «натискай»!»

Творче зростання педагогів і дітей в учнівському самоврядуванні забезпечується здатністю педагога бути неформальним лідером колективу.

 

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ АКТИВНОСТІ ТА РОЛІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1.   Надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності.

2.  Активне залучення учнів до всіх сфер життя учнівського колективу.

3.  Поєднання самодіяльності дітей з керуванням дорослих.

4.   Збагачення життєвих цілей і внутрішнього духовного світу кожного члена колективу через привабливість соціально-колективних ініціатив.

5.  Надання учням реальних прав і обов'язків.

6.  Повага педагогів до самостійних думок і рішень учнівського самоврядування, його органів.

7.  Відкриття справжніх лідерів, залучення їх до активної громадської діяльності. Реалізація в перспективі принципу: жодного підлеглого — усі відповідальні.

8.   Кваліфікована, тактовна педагогічна допомога учнівському активу.

9.   Розширення меж гласності учнівського самоврядування, відкритий характер роботи всіх органів самоврядування.

   

ЗАПОВІДІ УЧНІВ ШКОЛИ

Ти здібний і сильний. Будь упевненим у своїх силах і здібностях.

Вчися мислити самостійно. Тренуй пам'ять. Частіше запитуй «Чому?».

Постійно шукай практичне  застосування своїм знанням.

Будь завжди уважним до самобутності, потреб, прагнень інших.

Шукай і шануй друзів. Життя без друзів неможливе.

Поводь себе по-товариськи, зважай на людей, що тебе оточують, будь милосердним до них.

Суперечки, конфлікти з іншими вирішуй з позиції розуму.

Вибачай тим, хто свідомо або несвідомо став причиною неприємностей.

Хочеш, щоб тебе поважали —  поважай інших.

Прислухайся до думок інших і зважай на них.

Будь доброзичливим, веселим, поступливим.

Пізнай себе, зроби правильний вибір, визнач цілі та зміст свого життя.

Повір у себе — і досягнеш усього.
Щасти тобі!

 

Copyright MyCorp © 2024
Мова
КАЛЕНДАР
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Годинник